Seriál- Moudrý medvídek

Václav Hejna

Serial- Moudrý medvídek 3.

Hledání moudrosti v knihách, utvrzování o pravém a správném? O tom, kdo nás spasil a jako jediný zachránil? Ještě stále tvrdíte, že člověk není schopen milovat? Ještě stále vidíte svět takový, že ho musí Někdo napravit? Stále a dokola?

13.7.2009 v 19:58 | Karma článku: 6.72 | Přečteno: 502 | Diskuse

Václav Hejna

Serial- Moudrý medvídek 2.

Pořád se ptám, co bude zítra. Dělám si starosti z budoucnosti a trápí mě i má minulost, jak jsem byl slabý. Medvídek se na mě podíval, usmál se, tak mile, že jsem zapomněl na všechny starosti. Byl jsem daleko od lidí, jen ptáci ve větvích zpívali. A pak jen pověděl: " Naším hlavním úkolem není vidět to, co se matně rýsuje v dálce, ale pracovat na tom, co leží přímo před námi."

11.7.2009 v 18:05 | Karma článku: 7.13 | Přečteno: 511 | Diskuse

Václav Hejna

Moudrý medvídek 1.- Cestou do lesa aneb, jak to bylo

Možná se trápíte nemocí, máte jiný problém, ptáte se... Spousta starostí, nevyřešené problémy, únava. Pořád sedím u počítače a vymýšlím a vymýšlím. Bolí krční páteř a chodím na rehabilitace. Dialýzy se nemůžu zbavit a práce na vrátnici je otravná, když není skoro s kým popovídat. Přemýšlím a nic nevymyslím.

7.7.2009 v 4:00 | Karma článku: 5.97 | Přečteno: 561 | Diskuse
Počet článků 252 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 948
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6 https://www.facebook.com/public24 Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz