JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz

Jak Radka honili policisté na kole

... aneb rasističtí psi napadli cikány v parku, jež cygo na dívce požadovali a sprostými slovy dokouřiti chtěli. A Radka, jež si v křeslu ministerském na moderátora televize hraje a snaží se dobře svůj resort říditi.

7.8.2010 v 17:09 | Karma: 8,15 | Přečteno: 904x | Diskuse| Ostatní

Nemocný by neměl na své nemoci vydělávat

... tedy ani psaním článků. Přišla mi odověď na nabídku honoráře za jeden povedený článek. Abychom jako zdravotně postižení vypláceli honoráře, když mnohdy zapomenou i bohaté redakce oplývající zdravými, výkonnými redaktory, publicisty a reportéry. Navíc, oni přinášejí zajímavější články. Musíme se mnohdy spoléhat na partnery , kteří nám se sestavením zajímavostí k danému dni pomáhají.

23.10.2009 v 7:34 | Karma: 8,23 | Přečteno: 929x | Diskuse| Společnost

Mediální doba, nejen o reklamě, internetu a mrdu v očích

Autorka učebnice Tvůrčí psaní pro každého, myslím tím oba díly, mi dává pěkně zabrat. Pochopit, jak o v té dnešní mediální době chodí. Pokládám si otázku, být slavný a nebo dobrý? Co je být dobý a co je být slavný. Jak to vypadá? Kdy se mohu já považovat za dobrého. Jenže to bych opakoval stále dokola slova i z předchozích článků.

8.10.2009 v 7:45 | Karma: 7,40 | Přečteno: 825x | Diskuse| Společnost

Vašíčkův slopeck- Sebevražda, jak na ní

Jednou se mi takhle stalo, byla to náhoda. Zavolali mě domů, že pro mě našli novou ledvinu pro translantaci.

17.8.2009 v 9:01 | Karma: 8,41 | Přečteno: 635x | Diskuse| Ostatní

Vašíčkův sloupeck: Zpráva od kamarádky

Vlastně mě to napadlo nedávno, že bych zde mohl občas zaznamenat své názory na události a dění nejen z hlediska politického, ekonomického a jiného neodborného pohledu na to, co bych si představoval. Například kurz koruny české vůči Euru. Vlastně všechny tyto sloupečky budou neodborné, protože jsem nedosáhl příliš odborného vzdělání. Tedy nevlastním žádný diplom za ukončení vysokoškolského ( či ještě vyššího) vzdělání.

5.7.2009 v 4:00 | Karma: 8,81 | Přečteno: 674x | Diskuse| Osobní