Václav Hejna

Nemám peníze na léky

28. 07. 2014 10:29:30
Jakým způsobem jsem se dostal do toho průšvihu je asi zřejmé. O tom zde ale psát nechci. Protože si nyní nevím rady a ještě mám střechu nad hlavou a zaplacené připojení k internetu na pět týdnů.. Mohu napsat tento článek.

Tak nějak se bojím a nevím jak si říci o pomoc. Rad je mezi "přáteli" spousta, na internetu jich je ještě víc a chytráků? Nepočítaně. No co, jsem v nouzi, jídlo dochází, léky na tlak nemám už třetí den. A tak jsem hledal informace, jak to řeší jiní lidé... ano, nenašel jsem nic. Jen takové rady typu, kdybys nechlastal, nebral drogy, choval se zodpovědně. Dobře, minulost nevrátím. Budoucnost (růžová) je nejistá. A dneska se do zaměstnání také dostanu. Ano, mám zaměstnání... Nejsem na tom tak špatně. Dočetl jsem se o horších případech, jak píše Blesk a televize Nova informuje.

Dočetl jsem se táké o jakési chybě ve výchově, o literatuře, o hudbě o konzumním způsobu života. Chtěl jsem jen něco dát dětem, sobě a něco si užít. Asi jsem nebyl skromný a nedal jsem na rady těch, co vydrží i o chlebu a vodě. Možnosti byly a jsou. Proč ne. Nyní si klidně chcípni, když si byl vůl.

Co mě na internetu dorazilo byla stránka, která nabízí půjčky. Reklama nijak zakazovaná, je přeci demokracie a blbých lidí požehnaně. Jak se dělá bohatství, jak se jezdí v drahých autech. Taky mě to mohlo tehdy napadnout a začít půjčovat peníze těm, kteří jsou hloupí, pitomí, negramotní a o ekonomice nic neví. Co z toho, že půjčím na 200%, za měsíc. Ten člověk potřebuje na léky, na jídlo, na nájem, na energie.

Nemám na léky, klikl jsem na stránky.... Půjčíme vám až 5 000,- Kč. Člověk v nouzi, kterému vysoký tlak už tlačí na mozek, léky jsou pro něj luxusem. Kousek chleba pomalu mizí.... Půjčit si pět tisíc? Na léky?

Kam jdeme? To nevím, možná potřebujeme místo. Na světě je spousta lidí, kteří umírají hlady, léky neznají. Já si za to mohu sám, na rozdíl od těch, co nemají možnost. Vlastně ani netuší, že dělají chyby.

A když nemáte na cestu do práce, zablokují vám účet, nějak se to dá ještě zvládnout i bez léků.... Volat o pomoc se ve společnosti úspěchu a konzumu nenosí...

Autor: Václav Hejna | karma: 13.87 | přečteno: 1114 ×
Poslední články autora