Vraha podporuje zase vrah aneb ani hlas komunistům

  Jak jinak. Kdo může podporovat zloděje, byť navenek tvrdí, že všichni kradou? Zase jen člověk, co nemá čisté svědomí. Kdo podporuje vrahy minulé, stává se vrahem budoucím.

                                       Stříhám si potravinové lístky,

                                         snad bude chleba a kousek másla.

                                     Dostal jsem chuť na řízky,

                                         Za ostnatým drátem, voní až k nám.

 

 

                                  Miloval jsem princeznu,

                                         nedávno jí zastřelili.

                                  Asi měla hlad, sebrali jí panenku.

                                           "Kapitalistický svině," řve dáma u Muzea.

 

 

                                    Zapomněli, jak se těšili, že mohou svobodně žít.

                                           Nevěděli, že jejich schopnosti nestačí,

                                     nesnažili se, začali okolo sebe kopat.

                                           Zabili mi princeznu, co jsem miloval.

 

 

                                  Sebrali mi práci u sedláka, co tak dobrý tvaroh měl.

                                    Dělají ho v továrně slévači, co je na příděl a nechutná.

                                 Neurvalý Urválek řve na paní v brýlích, co bude viset.

                                     Tak jako všichni, co si nemyslí, že jsou vrahy.

 

 

                                        Pro spravedlnost, pro mě, pro mě, pro mě. 

                                           Až potom ostatní. 

 

Autor: | čtvrtek 24.10.2013 8:35 | karma článku: 11,77 | přečteno: 581x
  • Další články autora

Český železniční špunt

12.12.2014 v 13:40 | Karma: 11,64

Nemám peníze na léky

28.7.2014 v 10:29 | Karma: 13,87

Nemá někdo pumpičku na saně?

18.7.2014 v 14:44 | Karma: 7,99

Zvířátko a nebo člověk

17.7.2014 v 14:58 | Karma: 9,71