JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz

Policisté zabili nevinného bezdomovce

Sedím v práci u pracovního stolu a poslouchám nejen to, že by kolegové okamžitě měnili tu dřinu se mnou. Pepa se při stěžování na Kalouska rozpomenul, že včera v Praze u Anděla brutálně zabili policisté bezdomovce.

9.10.2012 v 9:55 | Karma: 9,32 | Přečteno: 979x | Diskuse| Ostatní

Optimistická spravedlnost a chleba s máslem k obědu

To byl zase den, sedím v autobuse, jedu do práce. Večer, sedím v autobuse a jedu domů. Sedím doma a vyslechl jsem zprávy. Mám něco ještě dodávat? Ale ano. Ráno jsem se podíval na Facebook. Ještě že jsem dosnídal. Jak umírají v Africe děti a nejen ony. Co s tím, odpustit si oběd? Na dnešek jsem si ho neobjednal. Ne nedělám si legraci z dětí, které umírají hlady, ale píši to vážně.

30.9.2012 v 10:19 | Karma: 10,00 | Přečteno: 847x | Diskuse| Ostatní