Také něco o mě

Václav Hejna

Na padesátce do Německa, Rakouska a Prahy

"Uháním" na svém skútru Sym Symphony 50 ccm asi tak padesátkou po rakouské silnici od Budějovic tunelem za Freistadtem, pod vesnicí Neumarkt im Mühlkreis. Kupodivu netroubí, když jedu méně než povolenou osmdesátkou.

5.7.2010 v 16:28 | Karma článku: 14.51 | Přečteno: 1577 | Diskuse

Václav Hejna

Když jste po transplantaci, je i obyčejná chřipka trošku horší

Obyčejná chřipka, řeknou si mnozí. Ale po transplantaci ledviny je poněkud jiný průběh. Navíc upravit si dávku inzulínu, když čtyři dny nemáte na nic chuť a přesto je hladina cukru v krvi vyšší. A navíc, když jsem si vymyslel před sedmi lety projekt, co má pomáhat zdravotně postiženým. Ale začalo mě to bavit, proto už tolik nezáleží na počtu čtenářů.

4.12.2009 v 20:37 | Karma článku: 9.97 | Přečteno: 800 | Diskuse

Václav Hejna

Plzeň, Krkavec aneb jak cestuje zdravotně postižený

Ráno v osm hodin jsem nasedl na vlak, skoro jsem opět zapomněl na inzulín, mám toho moc. Na druhou stránku nemám při té své práci redaktorsko- reportérské příliš mnoho času myslet na to, že jsem zdravotně postižený. No, tak tedy po vlakové aplikaci inzulínu na wc, kde neteče voda, musel jsem přejít do druhého vagónu. A protože mám sice už nějakou dobu po transplantaci ledviny, přesto stále musím .... A tak se mi asi za patnáct minut podařilo najít v batohu rohlíky a nějaký ten nápoj.

26.9.2009 v 21:14 | Karma článku: 8.14 | Přečteno: 937 | Diskuse

Václav Hejna

Je pondělí a zase to začíná

.... a ráno mi ujel pravidelně zpožděný autobus, který jel dnes, poprvé za čtyři roky na čas. Jen tak jsem si během čekání na další spoj představoval, že tudy by mohl jezdit vlak. Ten jede buď na čas nebo pozdě, nikdy dřív. I když, .... A zase nějaké, ale. Budu si tedy muset zvyknout na to, že u autobusů je to prostě jinak.

14.9.2009 v 9:35 | Karma článku: 11.33 | Přečteno: 840 | Diskuse

Václav Hejna

Drama na lodi, aneb jak utopit zdravotně postiženého

Na své narozeniny jsem se rozhodl s dětmi , že vyrazíme na přehradu Hracholusky a svezeme se lodí.

15.7.2009 v 20:27 | Karma článku: 11.94 | Přečteno: 789 | Diskuse

Václav Hejna

Autor projektu MEUS ORBIS na dialýze

Tak se mi podařilo někoho přemluvit, aby mě na dialyze vyfotografoval. Fotografii mi poslal ihned pomoci emailu a ja se mohu ukazat v plne paradě, jak probíhá moje léčba umělou ledvinou. (článek z 2. 3. 2006, na webu www.zpravyvh.cz)

7.7.2009 v 9:15 | Karma článku: 12.87 | Přečteno: 824 | Diskuse

Václav Hejna

Nebuduji kariéru, jsem po transplantaci

Dne 6. ledna 1999 se můj život změnil. Vezl jsem vysavač do opravny, byl jsem zaměstnancem jedné úklidové firmy. Den před tím jsem měl pocit, že mé srdce není v pořádku. Skončil jsem na intenzivní péči v budějovické nemocnici. Plány na budování kariery náhle skončily. Neselhalo srdce, ale ledviny.

6.7.2009 v 4:00 | Karma článku: 39.34 | Přečteno: 6924 | Diskuse
Počet článků 252 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 948
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6 https://www.facebook.com/public24 Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz