JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz

Pro padesátiletého invalidu život začíná

Padesát let. Invalida. Okolo sebe slyším, "co chceš ještě dokázat, v padesáti? Nikde tě nevezmou.." A mají pravdu, zkoušel jsem to. Ani jako prodavač do supermarketu jsem nemohl nastoupit. Jsem silný diabetik. Noční mám výslovně zakázané od lékaře. Vykládat kamiony jako brigádník? Prý, jestli si nedělám legraci. A tak bych mohl pokračovat. Ale....

5.1.2013 v 16:33 | Karma: 15,86 | Přečteno: 1515x | Diskuse| Společnost

Radikální jednání a rozhodování

Otevírám novou rubriku (vlastní), nazval jsem jí LifeStyle. Chci se zde spíše zabývat svou osobní cestou, kam směřuji. Někdy vložím i něco teorie, která se stává součástí mé cesty, pro kterou se rozhoduji. Cesta od burana k elegantnímu pánovi, s přehledem. Něco o mém výběru módy, módních doplňků, etikety a hlavně rad pro život (většinou pro mou cestu, ze které si mohou někteří vzít příklad). Právě jako je tento článek.

27.12.2012 v 18:23 | Karma: 6,03 | Přečteno: 615x | Diskuse| Společnost