JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz

Osm procent zadlužených Čechů přispívá k dluhu veřejnému

Nejméně registrovaných dlužníků má Vysočina, nejvíce kraj Ústecký. Je spousta možností, jak si tento vývoj vysvětlit. Dle mnohých komentářů si lze snadno položit otázku, kdo za to může. Podle mnohých názorů je to zřejmě Kalousek a jeho politika. Tak tvrdí nejen média klonící se k "názorům" obyčejného občana.

25.1.2013 v 11:33 | Karma: 7,17 | Přečteno: 562x | Diskuse| Ekonomika

Skutečné neskutečnosti pana Zemana

Na Facebooku se mi objevila fotografie s nápisem, "Volím Miloše Zemana, protože je chytrý a zpravedliví," takto doslova. Připomíná mi to hodnocení jednoho člověka, který dokázal odpovědět u televizní obrazovky téměř na každou otázku. Tím pádem je tento člověk chytrý. O čem ale svědčí inteligence jako taková?

24.1.2013 v 14:20 | Karma: 16,22 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Politika

Zeman na Svatý stolec, ne na Hrad

Miloš Zeman prohlásil, ""Já jsem si, na rozdíl od jiných, nenakradl nikdy ani korunu," jaká to čistota sama. Že by nikdy, ani korunu? Zemanova svatozář by jistě možná osvítila Hrad a snad samotné občany České republiky. Snad by korupce náhle zmizela.

22.1.2013 v 9:46 | Karma: 20,70 | Přečteno: 689x | Diskuse| Politika

Nelegitimní a neplatná vláda

Exilové noviny- "Svobodné informace z domova i ze světa, pro každého, kdo se cítí být uprchlíkem ve vlastní zemi," dočetl jsem se z titulku tohoto internetového snad svobodného webu. Cítit se uprchlíkem ve svobodné a demokratické zemi se mi zdá poněkud přehnané. Je to někde lepší? Je něco lepšího než demokracie? Že by vláda inteligentního politika, politiků aneb Severní Korea v praxi? Tam jsou inteligenti všichni politici (musí).

21.1.2013 v 13:05 | Karma: 11,71 | Přečteno: 956x | Diskuse| Politika

Kdyby: Brutální odsun sovětských vojsk

Při sledování duelu obou kandidátů mi a nejen mě na mysli zůstalo prohlášení Karla Schwarzenberga o Benešovývh dekretech. Píši kdyby, kdyby se konal podobný odsun sovětských vojsk z naší země v roce 1990- 91, jak by ho hodnotil Haagský tribunál. Představme si brutální vyhánění rodin sovětských důstojníků.

19.1.2013 v 12:53 | Karma: 10,74 | Přečteno: 1001x | Diskuse| Politika

Chřipka po transplantaci ledviny

A je to tu znovu, po třech letech. To samé. Obyčejná chřipka, řeknou si mnozí. Ale po transplantaci ledviny je poněkud jiný průběh. Navíc upravit si dávku inzulínu, když čtyři dny nemáte na nic chuť a přesto je hladina cukru v krvi vyšší.

10.1.2013 v 17:58 | Karma: 9,10 | Přečteno: 593x | Diskuse| Ostatní

Amnestie, pořád

O této amnestii bylo už napsáno tolik, že jsem si myslel, že se vlastnímu názoru vyhnu. Dlouho jsem přemýšlel, zda svým uvážlivým krokem přeci jen ten olej do ohně nepřileju. Uvidím, možná ano. Na internetu jsem hledal význam amnestie jako takové.

9.1.2013 v 18:12 | Karma: 8,07 | Přečteno: 673x | Diskuse| Politika

To už jim nejde ani o voliče

Chtěl jsem napsat článek na jiné téma, ale stačí otevřít nějaký ten deník a přečíst si zprávy. Začínám pochybovat o tom, že jsem vlastně vůbec nějaký volič. Pravicový? Vždy jsem se snažil pochopit větu, "začni u sebe," nebo "zameť si před vlastním prahem."

1.12.2012 v 11:22 | Karma: 11,13 | Přečteno: 1134x | Diskuse| Politika

Vojtíšek Filipů se usmívá

Tak už i Zeman, kdyby si ten Miloš (Milouš?) pomyslel a vzpomněl, jak se historie opakuje. Podávat si ruku s komunisty a žádat je o podporu. Tak to je onen konec světa? Možná by byl asi lepší, kdyby se zem propadla, vybuchla sopka uprostřed Václaváku (tak jinde, vulkanisté by si ťukali na čelo).

30.11.2012 v 11:25 | Karma: 20,32 | Přečteno: 987x | Diskuse| Politika

Co takhle listina základních práv paní Müllerová (aktualizace)

Dostal se mi do emailu odkaz mého známého k článku, kde paní Müllerová ignoruje ústavní soud. Samozřejmě s dodatkem, zda občané postiženými tzv. nucenými pracemi za to, že nemají zaměstnání a výplata v podobě podpory v nezaměstnanosti je dokonce daná ústavou. Stát není otrokářem a jelikož jsem se chtěl informovat o znění listiny základních práv, tak cituji několik slov.

29.11.2012 v 11:50 | Karma: 20,96 | Přečteno: 1219x | Diskuse| Politika

Šrapnel nejen inspektora Trachty

Slavná scénka z Cimrmanovy Vraždy v salonním coupé a filmu Rozpuštěný a vypuštěný se opakovala i při předávání Slavíků.... Pan Žito kouzelník (pro ty, kdo mají problém bývalý Daniel Landa). "Erem piklos hunyad szcepeny kámos."

28.11.2012 v 9:00 | Karma: 10,43 | Přečteno: 1141x | Diskuse| Společnost