Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I31v71o 49Ž86á84č91e73k

20. 4. 2013 17:18

Telemarketing? Věru řádná a užitečná práce.

0 1
možnosti
Foto

Každá práce je užitečná, pokud jí za ní považuji...

0 0
možnosti

Mě zaskočila moje mladá kamarádka, která přišla o místo, a sdělila mi své obavy, že je příliš stará - je jí 30. Podivil jsem se, a ona mi vysvětlila, že nesežene práci, protože si budou myslet, že chce mít dítě a jít na mateřskou. Takže kdy se nebát? nejprve lidé nemají praxi, tak se bojí, že nedostanou práci, pak zase chtějí mít rodinu a v 50 už jsou na práci staří - a přitom: vláda tlačí věk odchodu do penze stále výše, momentálně je to 63 let. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to chce ten nezdolný optimismus v každém věku... Jinak nás systém zničí...;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS