Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Myslím si, že M.Zemanovi je naprosto jedno, zda Vy přehodnotíte svou větu či nikoliv. Souhlasím ovšem s Vámi, že si mnohdy protiřečí a řečená slova se míjí účinkem. To, že nemůže být presidentem všech 10.mil. občanů, jak vykřikuje je zjevné.

0 0
možnosti
PP

Zas jeden blábol nehodný komentáře.

0 3
možnosti
JR

J56a76n 81R26á83ž

10. 3. 2013 17:54

Pane Hejno, zajímalo by mně, jaké nutkání vás přinutilo nám sdělit, že se necítíte být příslušníkem 10 milionů občanů ČR a proč jste nám zároveň nesdělil z jakých důvodů se cítíte být zařazen mezi těch zbývajících 300 tisíc. Domníváte se snad, že jste příslušníkem nějaké elity, která se tak stydí za většinu občanů našeho státu, že dáváte ostentativně najevo, že k nám nepatříte jen proto, že volba prezidenta nedopadla podle Vašich představ? Prohlašovat se za demokrata a neuznat výsledek demokratické volby z Vás ale dělá blbce, není-liž pravda?

5 3
možnosti
Foto

Vy jste napsal, že jsem příslušníkem jakési jiné skupiny. Nejsem příslušníkem žádné skupiny. Jsem příslušníkem sama sebe...... Stojím si za svým tvrzeními, článkem a jsem zodpovědný svým slovům i činům. Jsem si vědom a tvrdím, že jsem pana Zemana nevolil a jsem na to hrdý. Sám za sebe. Má elita jsem já sám..... Jsem demokrat více než ten, kdo uznává výsledek jakýchkoliv voleb. ... Mám nárok na jakýkoliv názor, bez ohledu na Vaše tvrzení....

2 3
možnosti
JR

J51a21r82a 13R78a53n28k

10. 3. 2013 17:37

Dobre napsano, zadny vyznamny statnik se nezabyva drby pri svem inaugarcnim proslovu, pokud se vubec nekdo bude namaht to prekladat a hodit do sveta, mozna nekolik sousednich zemicek s "Velkym bratrem", jinde to nikoho nezajima, nicim neupoutal, bylo zde pouze par slov ve vecernich zpravach, ze stary pan Klaus bude asi pozvan k soudu. Stary pan Zeman se rozhodl bojovat s medii.....uzijete si tam legraci:-)

1 6
možnosti
KD

Pane Hejno rozhlédněte se kolem a můžete začít přemýšlet,zatím Vám to moc nejde.

9 5
možnosti
JK

V posledních dvou odstavcích jste přesně vyjádřil můj názor. Nebylo to vymytí;-D? Karma!

3 13
možnosti
Foto

Proč by Vás měl přemlouvat ? Miloši Zemanovi jste ukradený, pane Hejno, a to je v pořádku

15 6
možnosti
AK

Evidentne panu Hejnovi a mne je zase ukradeny Zeman.  A je to taky v poradku.

2 8
možnosti
KH

To je jen začátek.

4 7
možnosti
SB

K Vaší poslední větě: Nepodaří se mu přesvědčit Vás, abyste přehodnotil svůj postoj.

Jestliže sám nevidíte, kam se Evropa ubírá pod takovémi eurohujery, kterým by vyhovoval na Hradě pan Schwarzenberg, tak Vás nikdo nepřesvědčí. CHyba však není na straně pana prezidenta.

15 6
možnosti
Foto

Vidím kam se Evropa ubírá. Jako všude, dobrým špatným směrem. Tak jako všichni a všechno.

4 4
možnosti
  • Počet článků 252
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz