Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já!! Důchodce,který zapoměl na dokončené vzdělání,oprášíl nářadí elektrikáře,když páni pravičáci/píšu ůmyslně,jik píšu demokraté/ nechali kleknout většinu našeho průmyslu/v mém případě doly/ a jíž osm let v důchodu si vydělává RUKAMA :-) ,na lepší dnešek.o zítřku raději neuvažuji.Takže se tu ,přátelé plácejte po ramenou,jen ti zpropadení komunisté...za nich byste seděl v teploučku v kancliku atd. více netřeba.

píšu jen proto,abyste si nemysleli že se levičáci někde válí za bukem a volí socany.

 jinak pane autore,nemoc si nevybírá a pokud vám nějaký známý nedá šanci,tak můžete mít dobrých úmyslú a plánů kolik chcete.

nepíšu to v nějakém hnutí mysli:-) ale proto,že si to myslím,jen to obvykle neventiluji.

2 3
možnosti

Doly byly zavreny a zruseny, protoze plynovaly a protimetanova opatreni by se uz nevyplatila.

5 3
možnosti

To nemá chybu, ale rozum a vzdělání. SuperkarmaR^. Rozdíly (kvóty) mezi lidmi dělá jen nevzdělaný manažer a požaduje nemocná třídní myšlenka. Inteligence je vrozená a je napříč společností. Lze ji rozšiřovat a modelovat. Bohužel dnes občany převážně modelují podivné skupiny osob pod záštitou falešného altruismu. Děkuji za váš článek. Kéž je apelem a výzvou: "Probuď se, otroku! Staň se občanem!":-)

2 4
možnosti
Foto

P39e83t76r 84U76g89r39i66n

1. 3. 2013 10:14

Moc pěkný blog. Karma R^. Držím Vám palce, protože takových lidí jako jste Vy by bylo třeba více. A jestli je člověk dělníkem nebo manažerem je v celku jedno. Každá práce má své a dělat z dělníků chudáky mi přijde pod jejich úroveň, čehož jste i Vy dobrým důkazem. Když člověk něco chce, jde to, když jen nadává a smíří se s tím co je, nikdy z toho víc nebude a pokud mu Sobotka a jemu podobní tvrdí opak, pak mu do očí lžou.

5 5
možnosti

Máte pravdu. A když budu pilně trénovat, tak budu i v sedmdesáti vypadat jako Olga Šípková. Ani nebude vadit, že mám kaput záda, že moje kolena nesnesou pohyb, prostě musím trénovat a bude ze mě fitneska:-/. Proč píši takovou pitomost? Protože s intelektem je to stejné jako s fyzickými dispozicemi. Trochu je přemoci lze, ale jen trošinku. Z člověka s krátkou nohou nebude olympionik, člověk s nižším intelektem se zákony neprokouše. Jsou psány tak, že jim rozumí jen právníci, a to ještě ne všichni.

Průšvih opravdu je v tom, že naše zákony jsou mizerné a že jsou tak schvalovány úmyslně. Nemusela jsem se živit manuálně, ale štve mě, jak velká neúcta k manuální práci u nás panuje. Když nepřijde do práce ředitel, nikdo to nepozná. Když nepřijde uklízečka, poznáme to hned. Sice snáz seženeme náhradní uklízečku, ale s manžery se taky roztrhl pytel, není takový problém je nahradit. A nejsou ani o puntík lepší, než bývali soudruzi ředitelé. jen málo z nich umí řídit.

7 3
možnosti
Foto

:-) Mám ledvinu po transplantaci, silnou cukrovku 4x denně vysoké dávky inzulínu, vysoký tlak a problémy se srdcem. Bolesti krční páteře. Když si článek přečtete znovu, ...... Po dialýze jsem chodil na šest hodin do práce, protože jsem prostě potřeboval peníze na to, abych studoval... :-) Ale chápu, že ne všichni na to mají. Kdybych měl odpor k manuální práci, tak jí nedělám... Práce (jakákoliv mi problém nedělá). Pracoval jsem v zemědělství a při tom jsem vystudoval zootechnika- Z práce na zkoušky aj.

2 4
možnosti
  • Počet článků 252
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz