Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

Tak nám autor sdělil že je mu Klausova amnestie v podstatě volná. Už jsem četl i obsažnější články

3 3
možnosti

Jo! Pělkný článek. Karma.

5 4
možnosti
RK

Konečně někdo normální...................Karma R^

7 4
možnosti
JP

J14a73n 82P72a68v96l22í21k

20. 2. 2013 20:23

Samozřejmě máte pravdu, Lze kritizovat (a je zapotřebí kritizovat) obsah a způsob, jak byla vyhlášena, pokud jde o věcnou kritiku. Nicméně prezident v současné době zbytečně dráždí společnost svými prohlášeními (ať o amnestii, tak o volbě nového prezidenta nebo o V. Havlovi) a tím zvyšuje napětí. Dělá tím medvědí službu pravici i straně, kterou zakládal. Má svůj podíl a bude mít na tom, že levice ovládne všechny mocenské pozice, což je pro demokracii průser. Takto se státník nechová.

6 4
možnosti
MC

Věřte, že tomu je naopak. Levice vždy zvítězí, je to jednoduché, prosté a pohodlné. Pravici musíte nakopnout a nekoukat na svá zranění. Buď je tu nějaká vzdělaná elita, nebo odevzdáme opět svobodu kompromisům. My Češi umíme hrát pouze velké divadlo na velkých scénách. Kéž by to tenkrát nebyl sametový umělec.

3 3
možnosti
IF

R^

BTW Už mne tihle pravdoláskoví svazáci i spamovali jakousi šílenou výzvou "PŘÍMÁ AKCE, občanská iniciativa" o těchto bodech:

.

I. dostat prezidenta republiky Václava Klause před Ústavní soud za VELEZRADU.

II. zrušit výsledek prezidentských voleb

III. seskupit finanční i lidský kapitál k frontálnímu a systematickému  útoku . Co jsem jim na ten spam odpověděl sem napsat nemohu, protože by mi asi zrušili účet ;-) Oni jsou asi vážně šílení :-/

5 5
možnosti
MC

Šílení proletáři.

3 3
možnosti
MC

SuperkarmaR^. Amnestii jsem opravdu nepotřeboval, ani mi nikterak nepomohla, ale též souhlasím. Zloděj bude vždy řvát chyťte zloděje. Ovšem svou kůži na trh dovede nést pouze osobnost. Altruistické zlořádi budou vždy řvát, že je něco špatně, ale na pozitivní tvořivost a řešení problémů jsou krátcí. Ti kradou přímo pod svícnem svých voličů. To těmto voličům nevadí, protože z lupu mají vždy své posvícení.

7 4
možnosti
Foto

Dobrý den. Jen se zeptám, nemáte zde na blogu nějakého příbuzného? Co se Vašeho článku týče, tak určitě víte, že foukáte proti větru. No, jsem zvědav, jak negativní bude ohlas. Ode mě karma.

9 4
možnosti
Foto

Když jsem byl mladší, rád jsem foukal proti větru. Nyní, jako starší to tak neberu. Na blogu příbuzného nemám (Josef Hejna je pouze shoda).

  Ohlasy mám negativní i u souhlasných článků, protože nějaké to "protifoukací"slovo se najde. ;-D  a někdy i naopak.

7 4
možnosti
  • Počet článků 252
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz