Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma R^ S takovým odhodláním toho hodně dokážete. Hodně štěstí!

0 0
možnosti
PJ

Styl oblékání obchodních zástupců - co si o tom myslím? Že je to celý postavený ad absurdum. Já jsem typ člověka, který si od kohokoli v kvádru drží odstup tím větší, čím dražší je onen "byznys dres" a nevěří mu ani nos mezi očima.

Ano, naprosto neuznávám rčení "šaty dělaj' člověka", však i V+W v dalším rýmu dodali "lháři ve fraku každý věří", čímž to zcela jasně vysvětlili. A proto nechápu, proč je v lidech jiného smýšlení než mého (či jak to vyjádřit) taková ta divná úcta před "společensky" oblečeným člověkem, i když je to prostě lump non plus ultra. Alespoň v našich končinách. Pominu to, že ve vyspělé východní asii (Japonsko, Jižní Korea) a zřejmě i jinde (v USA?) chodí všichni jak v jednotných uniformách, i ten nejposlednější telefonista v oddělení helpdesku tam dřepí naprosto skryt veřejnosti v bílý/žlutý/modrý/růžový košilce, černý/barevný/strakatý kravatičce a černým/hnědým/šedým/modrým kvádříčku (pozor, to mám z televize a internetu, osobně jsem tam nikdy nebyl).

Dobrá, jsem schopnej akceptovat jistou formu společenskýho oděvu u některých významných akcí (státnické ceremonie, seriózní a "hogofogo" kulturní akce, plesy, pohřby, svatby, traduje se to i u maturit a zkoušek na VŠ) ale chodit ve svátečním na pohovor při hledání práce nebo do běžné práce v kanceláři úřadu/firmy či na ulici (nabízet všelijaký produkty)? Tsss tsss tsss... Neříkejte mi, že se všichni lidi v kvádru či kostýmku cítí dobře. Ano, pár takových magorů (či úchylů) se jistě najde, ale všichni takoví nemůžou být. Statistika je neúprosná.

Osobně bych zkrátka uvítal, kdyby tihle "obchodní zástupci" ty jejich kravaty, kvádra a kostýmky odložili do skříní a chodili v normálním čistým a upraveným civilním oblečení a obutí, a to i podle aktuálního počasí. U takových bych se na ulici třeba i zastavil a vyslechnul si je, ale dokud jsou upnutí v "byznys dresu", prchám co mi nohy stačí.

Asi s tím zatím nic neudělám. A tak si jen občas takhle zakřičím:

"KRAVAŤÁKŮM ZMAR!!!"

0 0
možnosti
Foto

Proti gustu......., ale jistý druh názoru vnímám. I montérky mohou vyjádřit o člověku, že je buran. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Hm, odjakživa jsem myslel, že člověk v plném ID si přivydělat nesmí.

0 0
možnosti
Foto

...... a v klidu umíral od bolesti.....?????? s pomocí státu?

0 0
možnosti
Foto

Také já Vám přeji úspěch! Boj pokračuje. Kolega bloger i diabetik (74) si vedl deník. Cukrovku jsem si uhnal  zřejmě stresem, při pokusech najít práci. Trochu to blogově líčím. Mé hodnoty bývaly kolem jedenácti, než jsem přešel na inzulín. Našel jsem taktiku, jak to srazit k sedmi. Mám raději sladké než masné výrobky. Můj kontakt je pod fotografii. Zdravím z Norimberka! horst a.h.R^

1 0
možnosti
Foto

Projdu si Váš blog. Kontakt na něj jsem našel...

0 0
možnosti
Foto

Přeji vám, ať se vám to podaří a nenechte se odradit blbci, které na své cestě potkáte.

KARMA.

0 0
možnosti
  • Počet článků 252
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz