Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úplně jednoduchá odpověď - televize. Lidi se vrátí z práce a večer si pustí mega dramatické televizní noviny (někteří sadomasochisti kouknou i na zprávy tří stanic), pak dávají kriminálky. A pokaždé, když mi někdo řekne, že v TV říkali, že se stalo tohle a tamto, tak jen odpovím: no A?? Politika se ovlivňuje o volbách, zdravotní epidemie neovlivníte vůbec, zavražděného nevzkřísíte, přírodní katastrofy nezastavíte a spáleniště zůstane spáleništěm. Tak proč si bordelizovat hlavu úplně nesmyslnými negativními informacemi. Jediné informace, co mě z médii těší, jsou rozhovory nebo vtipné pořady. :-)

0 0
možnosti

P87a94v62e80l 57K16u33r57a28l

29. 12. 2012 10:09

Epidemie lze ovlivnit- omezením vycházení, vyhlašováním karanténích zón do kterých zakážete vstup mimo zásobování.

Zavražděného nevzkřísíme ale můžeme chytit vraha a navždy ho od společnosti izolovat a k tomu potřebujeme informace.

Přírodní katastrofy nezastavíme ale je možné vypozorovat v jakých oblastech se dějí (typicky záplavy) často a prostě nepodporovat v těch oblastech žádnou výstavbu a nestěhovat se tam (k tomu tyto informace pořebujeme).

A spáleniště je vcelku dobré místo na další výstavbu.

0 0
možnosti

Jenze nespokojenost (a k tomu patri pesimismus a take to "nadavani") je hnacim motorem zivota. Strasne moc veci jsem zacal (a dokoncil) jenom diky ukrutne nespokojenosti.

Za vsechny priklady mohu uvest prestat kourit. Strasne mi koureni chutnalo (a jeste mam chut i dnes), ale v jednu chvili  cigarety drasticky touply v cene. Cena  samotna by me jeste tak neodradila, ale predstavil jsem si bachrateho statniho byrokrata, ktereho z extremne velkych dani nechtene platim a to mi dodalo tolik sily, ze jsem pred 14 lety prestal kourit. Od te doby jsem nemel ani sluk. Kdykoliv (stale jeste) bych mel sebemensi chut na cigaretu, vybavim si toho bachrateho byrokrata, podporovaneho nedobrovolne z mych premrstenych dani, a chut me prejde v momente.

Podobnych veci, kterych jsem zmenil diky velke nespokojenosti je hodne.

1 0
možnosti

Pane Hejno,

ono je to tak... Závisí  samozřejmě od povahy člověka a jedno jestli je tmavší, blíže severnímu pólu nebo někde u moře, dokonce i s jednou nohou. Ovšem když jste v sevření, nakonec i doma dost neřešitelným a navíc žijete v tomhle  letitým bordelu, kde si ti vyvolení myslí, že svět patří jim, pak se NEDIVTE!

Bohužel nevraživost roste a hodně!!

No a tý blbý nálady je někdy víc než  potřebujeme.....

2 1
možnosti

no jiste, nadavat na zlodejny politiku se smi az v momente, kdy se to dostane do faze, ze maji lide hlad. A dokud to nenastane, tak maji tahat, mlcet a platit rok od roku vetsi dane a nestarat se co se s temi danemi dale deje. Zkratka nechat nasim drahym politikum klid na praci... Vzpominam si, ze v podobnem duchu mel jednou projev jisty Jakes, ten taky nemohl pobrat, proc jsou ti lide nespokojeni a dokonce se bouri, vzdyt hlad tenkrat take nemeli, tak co... :-/

5 2
možnosti
Foto

Víte, každý čtenář si vezme z článku to své... tak je tomu vždy. Možná je to dobře, protože názory nevnucuji. Ovšem potvrzuji si domněnku, že s tím optimismem to nebude dobré ani v komentářích. Je přeci na Vás, jak jsem uvedl, zda přistoupíte k problémům nebo se budou hledat další překážky. Viz. budeme čekat (na co?). A Jakeš to také viděl po svém, jako to vidím já a Vy....

2 1
možnosti
  • Počet článků 252
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz