Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrph

31. 10. 2012 10:36
copak,

|Redakce IDnes chce kopii občanky i od těch diskutujících, kteří jsou současně blogery? No tak to pěkně začíná. Co asi budou chtít od těch "pouhých " diskutujících kteří tedy-jak nám tvrdí "diskutují " nekorektně? To se asi budou muset dostavit osobně do redakce iDnes a předložit rodný list a výpis  trestního rejstříku? Nebo raději dva svědky???:-)

1 0
možnosti

kOBLICH

31. 10. 2012 11:36
Re: copak,

"Nebo raději dva svědky???"

Za rok už dva svědky, potvzení domovního důvěrníka, předsedy uličního výboru, MO VB, kádrového oddělení zaměstnavatele a předsedy ZV KSČM...

0 0
možnosti

Evelina Keletiova

30. 10. 2012 17:28
uprimne receno, ani me neprekvapuje,

ze jen malokdo je ochoten poslat redakci svuj OP. buou mit diskuze bez diskutujicich.

3 0
možnosti

kOBLICH

31. 10. 2012 11:29
Re: uprimne receno, ani me neprekvapuje,

Ideální stav. Politici si budou mnout ruce, že národ umlkl a tedy že stát vedou dobře...

A placení diskutéři budou mít konečně "klid na práci".

0 0
možnosti

strycek-Joe LLC

30. 10. 2012 16:20
Nerad dávám svůj OP lidem, které neznám

a už vůbec ne darebákům Rv

2 0
možnosti

pouyit

30. 10. 2012 16:11
Na muj profil nikdo necte,

Kvuli memu cizineckemu jmenu jsem dostal email ,v nemz pise ze "v Cesku to jmeno se nepouziva",proto mi neveri ,musim copy muj prukaz! ;-D

1 0
možnosti

strycek-Joe LLC

30. 10. 2012 16:18
Re: Na muj profil nikdo necte,

Otřesné. Oni se tváří, jako že tu občanku nebudou chtít od každého - ve skutečnosti ale budou - každý bude muset předložit OP

1 0
možnosti

gumidos

30. 10. 2012 15:25
Tak nevím

možnost svobodně vyjádřit svůj názor v diskusích (i neslušný názor umím vyjádřit slušným způsobem) je zde zpoplatněna předkládáním kopie občanského průkazu????!!!!

Mám takový pocit, že se někdo v redakci asi zbláznil. :-)

Ďakujem, ale nepýtam si.....

Takže slova na rozloučenou? Mějte se všichni....

4 0
možnosti

pěnice

30. 10. 2012 15:06
Neměla bych nic proti

zveřejnění jména,to by tady v téhle zemi musel panovat pořádek a vymahatelnost práva.Ne že by mě pak otravoval nějaký psychopat,kterých je tu víc než dost,kdyby se mu nelíbil můj názor. Takže zítra končím s pozdravem -milá iDnes, k svému životu tě až tak nutně nepotřebuji.

4 0
možnosti

Z mechu - nová registrace

30. 10. 2012 15:41
Re: Neměla bych nic proti

Mám pár zkušeností s anonymními dotazníky, jednou jsem to docela schytal za to, co jsem do anonymního dotazníku napsal. Nevidím důvod na internet posílat své osobní údaje. Nejen jméno, ale osobní průkaz zasílaný redakci. Stačí, když koupím pár věcí přes internet. Pak mi chodí různá inzerce dosti pravidelně. Od firem, kde jsem kupoval, to mi nevadí. Jenže pak tu jsou firmy zcela jiné, které jaksi přišly na můj email a taky pravidelně posílají. Jinkdy mi zas psal na osobní email nějaký sprosťák, zřejmě získal adresu v nějakém eshopu, kde jsem kupoval. Poslal to ovšem z osobního emailu, navíc udělaného tak, že tam své jméno neuváděl.

Co já vím, kdo to v redakci bude všecko číst. Navíc z hlediska kriminální zodpovědnosti je tento krok zcela zbytečný. To psali sami před časem, ještě než byly myslím dukáty. Někdo, diskutér, byl dokonce odouzen za to, co psal. Chtějí buzerovat lidi, tak ať počítají s tím, že většina diskutujících tu skončí. Budou mít méně práce a je otázka, jestli pak

4 0
možnosti

pedro14

30. 10. 2012 14:56
pozadavky adminu idnes

bych priradil k pozadavku eu na prejmenovani pomazankoveho masla

4 0
možnosti

MayaMoya1

30. 10. 2012 14:30
Do mého OP není redakci Idnes ale vůbec nic.

Oni dali nějaké konkrétní požadavky, já tvrdím, že takové, na které není radno přistupovat a s tím se slušně rozejdeme každý jinam.

7 0
možnosti

Z mechu - nová registrace

30. 10. 2012 15:45
Re: Do mého OP není redakci Idnes ale vůbec nic.

Kdysi jsem diskutoval na Novinkách. Na Seznamu jsem měl soukromou poštu, nefiremní. A když to člověk otevřel, tak na ty Novinky hned narazil. Dnes ty diskuse tam jsou neskutečně imbecilní, kvalitu to rozhodně nezvedlo. Čtu to jen občas, nediskutuju tam vůbec, nemám zájem.

2 0
možnosti

Mad3

30. 10. 2012 14:21
Dá se jen spekulovat, na co potřebují taková data......

Na kšeft? Tak určitě, nebo jde o svobodu po projevu? Každopádně nastane úbytek diskutujících a to je ta největší  škoda.

1 0
možnosti
Re: Dá se jen spekulovat, na co potřebují taková data......

To jistě, nicméně dokud byla diskuze na novinkách.cz anonymní, tak to nebyla diskuse, ale žumpa. Většina příspěvků byla absolutně mimo téma.  Příspěvků bylo kvanta a člověk je vůbec nemohl číst.

Admini ztratili kontrolu nad diskutujícími (pokud jí vůbec někdy měli), příspěvky mimo téma a ty nevhodné, nebyly mazány jak bylo deklarováno. Takže se jednoho dne zavedlo diskutování pod jménem a příjmením.

Tady to bylo fajnové, jenže spousta diskutérů si tak dlouho stěžovala na úroveň diskusí, až zavedli to co zavedli. Jistě změny jsou potřeba a admini musí něco dělat, ale tady to fakt nebylo nutné měnit pravidla diskusí.

0 0
možnosti

Cyklista - pán chodníků

30. 10. 2012 14:18
já jsem spokojen,

jméno Patrik Bangoban bylo volné, ještě zvažuji o pravém jméně - Vsevolod Rompuy;-D;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 252
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz