Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

přesně toto potřebuji číst v infarktovém stavu našehRvo zdravotnictví. Děkuji za přidání hřebíčku do rakve!

0 0
možnosti
H

hovn

29. 10. 2012 18:00
Primitivní vtipkování na toto téma

zvládne každý tydýt, je však nad slunce jasnější, že  i pomoc nemocně postiženým, je v tomto státě hojně zneužívána, stejně jako téměř vše sociální a tak se stalo, že náš sociální systém využívá či spíš zneužívá až třičtvrtě obyvatelstva, což je světový unikát - nezdá se vám, že je to na hlavu? Velmi by mě zajímalo navrhované řešení.

0 0
možnosti
VH

Mlejnak

29. 10. 2012 18:40
Re: Primitivní vtipkování na toto téma

No, sám jsem invalida a dělám si dost často ze sebe legraci. Jsem po transplantaci se silnou cukrovkou, akorát jsem si musel přidat ten vozík, plenku a hlavně manželku. V pátek mi po 13 letech vzali plný důchod. Proto jsem zde zavtipkoval na toto renesanční téma. :-)

Autor....

0 0
možnosti

petr66

29. 10. 2012 16:06
Raději se zeptám

Předpokládám, že se jedná o ironii, protože mám obavy, že v našem bananstátě, se může stát naprosto všechno.:-/

0 0
možnosti
VH

Mlejnak

29. 10. 2012 18:42
Re: Raději se zeptám

... ano jistě. Vše je pravdivé až na vozík, plenku manželku.

0 0
možnosti
AT

Antek

29. 10. 2012 15:28
Posudkový lékař

http://www.stream.cz/uservideo/593306-aby-to-tak-neskoncilo-i-u-nas-video-zpoved-posudkove-lekarky-v-usa-zajimave

Toto mluví za všechno,tam vůbec nemusí být lékař,stačil by snaživý úředníček,kterému by nařídili kolik lidí má uznat a kolik ne.Sám jsem po druhé operaci páteře,žádal jsem o invalidní,nechytal jsem se,asi nemám tu spránou barvu pleti.

1 0
možnosti
JV

Žadatel

29. 10. 2012 16:36
Re: Posudkový lékař

A nespadáte náhodou pod OSSZ Třebíč ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 252
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz