Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

Tines

17. 7. 2009 12:16
Zkuste

psát poněkud méně chaoticky. Ztratila jsem se v textu. A ten mi navíc vůbec nic nepřinesl. Takže i téma volte poněkud pečlivěji.

0 0
možnosti
VH

Mlejnak

18. 7. 2009 14:08
Re: Zkuste

Možná by to chtělo více číst a nebo psát a ztráty v textu pominou.

0 0
možnosti
PR

pá_ja

17. 7. 2009 10:18
Nějak

jsem nepochopil, co tím chtěl autor vyjádřit.

To bude asi tím teplemRv

0 0
možnosti
AJ

astrudina

15. 7. 2009 21:20
Pane Hejno, na čele nikdo nemoc napsanou nemá!

Vy těžce nesete své onemocnění:"já se svým smyslem pro humor oslovil pokladníka a zároveň obsluhu lodi Praha: "Máte taky slevu

pro mrzáky?,"...jakoby se dožadujete nějakého zvláštního zacházení, ale přitom sám o sebe dostatečně nedbáte. A ještě nám o tom píšete...:-/

Dál čekáte, že lidi sami poznají, co se ve vás děje a nabídnou vám pomoc, ale lidi jedou na loď se svými děti užít si výletu a neprohlížejí si přitom sousedy, zda se jim třebas nedělá špatně;-(

Když vám něco je, slušně oslovte bližní a sám je požádejte o pomoc, to málokdo odmítne. To samé v tramvaji, když se vám dělá špatně, každý vás rád pustí sednout, když slušně požádáte, nemusíte letět na invalidy a přetahovat se tam s důchodci.

 Tak příště, něco zajímavějšího....

0 0
možnosti
  • Počet článků 252
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz