- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uváděná jízdní doba Wien- Hamburg přes Německo (oklikou za devět hodin, přes Českou republiku za dvanáct). Jistě, je to možné, až bude dostavěna jistá trať. Poměřil jsem si jízdu EC Hungaria na trase Brno-Děčín... tedy přes naše území. Vzdálenost 384 km za 4 hodiny a 19 minut. Navíc přes dosud rozestavěné úseky Úvaly- Běchovice a Holešovice- Bubeneč... A samozřejmě zdržení jízdy přes hlavní město. S tím, že hotovo není.
Druhá byl úsek München- Frankfurt/Main. Vzdálenost cca 350 km doba jízdy ICE vlaku je v rychlejší verzi 3 hodiny 14 minut. Po již hotové trati. Jsou zde úseky na 350 km/ hod, na 250 km/hod. a 160 km/hod. Na cestě není žádný rozestavěný úsek ani zastávka a průjezd velkým městem jako je Praha. Neřekl bych tedy, že špuntem mezi stanicí Wien a Hamburg je právě česká železnice. Tak jsem si na videu projel úseky např. Bad Schandau- Pirna nebo Dresden- Berlin. Řekl bych, že právě tím špuntem jsou bývalé východoněmecké železnice.
Nechci zde chválit to naše české, které není zcela bez chyb, ale rozhodně pro pesimisty dobře znějící zprávy o našem "bordelu" mi nezní v uších dobře. Navíc, pokud se uvažuje o tom, že na některých úsecích by v budoucnu mohly vlaky jezdit až 200 km/ hod. stále oním špuntem budou německé dráhy s pozůstatkem bývalé DR.
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |