Kdo volí levici je blázen

  Velmi dlouho jsem uvažoval nad touto odpovědí na vlastní otázku, "kdo se o mě postará." Podvědomí vždy dávalo jasný impuls mému vědomí, "ty sám." Pravice je horší zlo, ale podporuje svobodu myšlení. Na rozdíl od levice, která dává iluzi.... 

  Jednou takovou iluzí je snadný život. Nedávno jsem hovořil s "moudrým" člověkem o tom, že nikdy si nemusel půjčovat. Což je právě ono, "postaráme se o vás." Ten člověk, který si nikdy nepůjčil má dům na hypotéku. Bude asi ještě patnáct let splácet.

  Osobně žiji ve společenství lidí, co tvrdí, že bohatství je zlo a je to samý zloděj. Chodím spát s myšlenkou, že nikdy nebudu mít peníze a tak to trvá léta. Žiji od výplaty k výplatě. Levicové volby? U mě, nikdy. Nechci se mít ještě hůře. Jde to? Jistě. Na všechno si můžete půjčit, stačí otevřít jakoukoliv stránku o penězích. Úvěry, úvěry, úvěry. Půjčíme si na blahobyt, půjčíme si na zaměstnanost. Všichni dělníci budou moci lítat na měsíc na Havaj, stejně jako lékaři či manažeři. Nápad pana (soudruha) Škromacha o referendu o maximální mzdě.... Tomu snad věří jen blázni. Jenže mám jich okolo sebe dost.

  Poctivou prací si nikdy nevyděláš na blahobyt. Ano, jenže je poctivá práce a poctivá práce. Co třeba poslanec. Ve společenském žebříčku snad za uklízečkou. Uklízečka totiž odvádí nějakou činnost, ale poslanec jen zvedá ruku a spí ve sněmovně. Věřte mi, budu raději poslanec. Proč? Má za to více peněz. 

  Vím jen jedno, že byť politika jako taková není ani pro mě to pravé ořechové, je jisté, že pravice je lepším zlem, podporuje totiž cestu k úpravě mého vědomého myšlení a nápravě podvědomí. Nic totiž není tak jednoduché. 

  Jak pomoci chudým? Tím, že nebudu jeden z nich, že s nimi nebudu sdílet jejich problémy. To mi trvalo léta. Nenechám se stáhnout tam, kde ještě stále jsem. Dole. A ze dna je třeba se odrazit. Stejně jako při obchodování na burze nemohou jít ceny akcií neustále dolů. I kdyby to trvalo desetiletí. Vždy se najdou ti, kteří začnou nakupovat. Proč? No aby vydělali velké jmění. 

Autor: | sobota 1.6.2013 12:40 | karma článku: 15,39 | přečteno: 868x
  • Další články autora

Český železniční špunt

12.12.2014 v 13:40 | Karma: 11,64

Nemám peníze na léky

28.7.2014 v 10:29 | Karma: 13,87

Nemá někdo pumpičku na saně?

18.7.2014 v 14:44 | Karma: 7,99

Zvířátko a nebo člověk

17.7.2014 v 14:58 | Karma: 9,71