Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pokud nemáte smutnou historku, nejezděte autobusem

  Skončila motorkářská sezóna a tak musím jezdit autobusem. Na nádraží jsem potkal známého z našeho městyse, který měl plnou tašku levného a zlevněného nepotřebného zboží. Samozřejmě, že byl jako vždy nespokojený.

  "To v Londýně," pustil se do vyprávění, "když jsem byl ráno v obchodě, stálo víno tři eura a v šest večer ho zlevnili na dvě," jako vždy si pohodil francouzskou holí, "to v našem bordelu se stát nemůže, stojí pořád stejně, celej den." 

  Dáma, která si ráda postěžuje v každou denní, ale jistě i noční hodinu vše odkývala a přidala se k politické debatě, že komunisté to všechno zarazí a bude dobře. Bude zase spravedlnost. Navíc mě naštval, protože beze slova omluvy se se mnou náhle přestal bavit, zřejmě poznal, že se mnou se pesimisticky mluvit nedá. Navíc jsem mu nechtěl připomínat, kde že vlastně v Londýně stálo víno tři eura. Snad libry, to bych věřil. Nechtěl jsem jim skákat do řeči. Ten neslušný jsem nebyl já. 

  Tak jsem se snažil vymýšlet nějakou hodně pesimistickou historku. Tu o komunistech jsem vzdal. Tak mě pak napadly nemoci, o kterých se zde baví každý druhý. Pokusil jsem se začít hovořit s poblíž stojící slečnou na téma transplantace ledviny, ale ona si nasadila sluchátka. Nevím zda z důvodu, že jí téma nezajímá nebo od pohledu staršího muže, který loví a chlubí se, že má ještě na mladé slečny. 

  Jednomu očividně starému muži jsem začal popisovat své smutné alkoholové opojení, kdy jsem skončil po třech dnech v příkopě u silnice. Bohužel ten starý pán se v příkopě už viděl. Zřejmě nějaký ten rum, samozřejmě pivo..., musel jsem od něj odstoupit, protože má historka by vyzněla jako teorie alkoholika začátečníka.

  Nezabral ani pokus o rozhovor o málo placené práci s bývalým kolegou, který jak dosedl okamžitě usnul, ztrhaný z práce.

  A tak stále sám sedím v přeplněném autobuse. Těším se na jarní sezónu, kdy sednu na motorku a v duchu si postěžuji helmě. Ta sedí na hlavě vždy pevně. A nevadí jí ani optimismus. 

Autor: | čtvrtek 1.11.2012 14:26 | karma článku: 14,78 | přečteno: 1456x
  • Další články autora

Český železniční špunt

Nedalo mi to, trošku se "pošťourat" v té naší železniční síti a jistému komentáři o vysokorychlostních tratích a jediné naší vyspělé železniční trati Praha- Ostrava. Myslím, že bylo pozapomenuto na další koridory, již hotové či rozestavěné. Například Ostrava- Břeclav či rozestavěné Beroun- Cheb a IV. koridor do Českých Budějovic.

12.12.2014 v 13:40 | Karma: 11,64 | Přečteno: 825x | Diskuse| Ostatní

Nemám peníze na léky

Jakým způsobem jsem se dostal do toho průšvihu je asi zřejmé. O tom zde ale psát nechci. Protože si nyní nevím rady a ještě mám střechu nad hlavou a zaplacené připojení k internetu na pět týdnů.. Mohu napsat tento článek.

28.7.2014 v 10:29 | Karma: 13,87 | Přečteno: 1114x | Diskuse| Ostatní

Nemá někdo pumpičku na saně?

Nedaleko omylem napadl sníh, nedivte se, v tomto často se měnícím počasí. Sucho- potopa- požáry- vichřice. Než jsem stačil vyběhnout na kopec, roztál. Mezitím jsem ovšem sáňky na silnici píchnul. Když jsem požadoval od řidičů, zda nemají pumpičku na sáńky ani neodpověděli. Možná to dopadne jako u těch pesimistů v čekárně.

18.7.2014 v 14:44 | Karma: 7,99 | Přečteno: 588x | Diskuse| Ostatní

Čím více krve, tím více zájmu. Marketing terorismu

Terorismus, války, násilí. Znásilňování dětí a žen. Jednou jsem takto zkoušel spočítat litry krve při jednom zpravodajství na TV Nova. Kauzy nepočítám. Dale Carnegie popsal jednu takovou příhodu ve své knize "Jak získávat přátele a působit na lidi." První kapitola Dvoukvérový Crowley.

17.7.2014 v 16:27 | Karma: 9,64 | Přečteno: 462x | Diskuse| Ostatní

Zvířátko a nebo člověk

Dnes jsem otevřel Facebook a doslova mě praštila do hlavy jedna stránka. Byla zřejmě založena dnes. Podle diskutujících nějaký psychopat, nemocný či nerozumný puberťák. Snad i vrah. Nebo budoucí vrah. Jedná se o stránku, máme rádi kočičky- ale mrtvé či chcíplé.

17.7.2014 v 14:58 | Karma: 9,71 | Přečteno: 514x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno  17:40

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

  • Počet článků 252
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
JSEM AUTOR PROJEKTU PUBLIC24.EU
Věnuji se nejen filozofii a sociologii, ale i psaní od filozofických úvah až po povídky. Dále píši PR články a mám vlastní projekt na PUBLIC24.EU
Profil na Facebooku: https://www.facebook.com/vaclavhejna6
https://www.facebook.com/public24
Píšu pro: bigbloger.Lidovky.cz ; signaly.cz; a novy blog vaclavhejna.blog.cz